きゃしの日記



スポンサー広告 |

ROAFAOR@池袋手刀0809

昨日は恐ろしいほど暑い中、足を運んでいただいた皆さんに感謝です。
(空気ってあんなに重くなるものなのねぇ。)
aozoaちゃん企画 with MELT BANANA and JURASSIC JADE は外よりも熱いものになったかと。自分のステージの前に燃え尽きちゃった感がありましたが(笑)、楽しく暴れることができました。

The setlist before I forget :
1. a little too late
2. girls in full bloom
3. a quiet morning
4. fragile
5. the beholder
6. the fall
7. charlotte
8. untitled ←いい加減、考えないと...
9. you, my deathwish

Well, like always, 反省点がいくつか, but I had fun so what the hell! hehehe
Hope everyone was able to enjoy the night as well.
Free demo CD もエンジョイしてくれたらなおさらハッピーです。

Man, I'm a bit tired and damn sleepy. But, no muscle pain which is sweet.

未分類 | トラックバック:0 |

この記事のトラックバック

| HOME |
