きゃしの日記



スポンサー広告 |

ライブ@池袋手刀0123

aozoa's mini-album release party and first gig of the new year

thanks to all of you who were there to share the special evening with us!
いやぁ、本当に無事に終わって何よりです。
いろんな意味でドキドキなイベントになったかと。(笑)
Hope everyone had a blast.

The usual morning after with muscle strains and back pains and a tiny bit of a hangover, but always worth it after such a night, yeah?


え?抜けてる?
Ah, if you noticed the entry titleの『レポ』が抜けていること、素晴らしい!
ついに私の超lazyな性格が・・・?!
OK, OK, setlistだけはちゃんと書きます。
1. a little too late
2. girls in full bloom
3. you, my deathwish
4. fragile
5. a quiet morning
6. the fall
ステージの幕が上がるちょっと前にふざけて『エイエイ、オォォォオ~!』って。演奏直前にも関わらず(っていうか、音はすでに出している状態)、こんな私の声かけにいっしょに拳を上げてくれる優しいメンバーにいつも助けられて癒されています。始まったら始まったらで張り切り過ぎて、headbangしてごっついnecklace always come ramming into my front teethでいつか歯が欠けるんじゃないかと心配。Focus, Cath! Focus! Oh, but, this time it was just pure 楽しいぃ!
って感じでした。


2月は曲作り月間かな。
A start of a new phase for aozoa.



未分類 | トラックバック:0 |

謹賀新年

Happy New Year!
2011年もどうぞよろしくお願いします。
Spent the countdown at Tokyo Disney Sea.
Here's a pix of Mt. Fuji taken from the parking lot on the morning of the 1st...
o0640048010954943384.jpg

See the little white triangle/cone in the middle?
(画像がとってもデカイのは許して。じゃないと見えないんだもん。)
めでたい, yeah?



未分類 | トラックバック:0 |
| HOME |
